sobota, 12 września 2009

Impesja eko-logiczna


Impresja eko-logiczna

Impresja eko-logiczna muzyczna



Człowiek to taki samolub, który zawsze będzie myślał, że jest najważniejszy. Zrobi wszystko, żeby jego gatunek przetrwał, niszcząc przy tym to, co nie należy tylko do niego. Życie, którego nie docenia. Świat, który jest dla niego nie zrozumiały. Czas, którego nie może przegonić. Jest bezradny wobec planety, na której przyszło mu żyć. Stara się doskonalić swój gatunek, wmawiając sobie, że to co robi jest słuszne. Chce szybciej się poruszać, oddychać pod wodą, latać ja ptak. Nie ważne, że zniszczy inne życie, które go do tego zainspirowało. To nic. Ja chcę, ja musze, ja żądam. Bez dziękuje i przepraszam. Mam pieniądze, pozycje społeczną. Jestem lepszy od innych. Inni mnie nie obchodzą. Ja – człowiek, jestem najważniejszy!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Swietna praca, a z komentarzem zgodze sie w 100%, jestesmy do bolu bezmyslnie konsumpcyjni.

Ystad pisze...

Wojtku, to jest zayebiste ! Co mam zrobić, żeby to od Ciebie wyciągnąć ? :>

foto-gra-fka pisze...

Faktycznie, zajebista praca. Chylę czoła...

Nicolas Luczkiewicz pisze...

The hands are beautiful

dustrial pisze...

Praca mi się podoba, jedyne czego nie mogę zrozumieć, to czemu Wojtek podszywa się pod Stefana! Skończ z tym stary, daj Stefanowi trochę przestrzeni. Tak czy tak, jest git!