piątek, 21 stycznia 2011

Zostań Superbohaterem


My, niżej podpisani obiecujemy, że nigdy nie przeczytamy komiksu czy książki w empiku, ani innym temu podobnym miejscu. Nawet, gdy nigdy tego nie robiliśmy wcześniej. Będziemy kupowali albumy polskich twórców jak i z poza granic naszego kraju. Czytać je będziemy w miejscu spokojnym, nastrojowym, ze zrozumieniem i bez pośpiechu. Obiecujemy, że komiks który zakupimy będzie służył nam i następnemu pokoleniu. Pragniemy również, aby komiks zakupiony przez nas został przeczytany przez nas pierwszych!

Łukasz Bogacz, Paweł Timof Timofiejuk, Paweł Kumpiniewski, Dominik Szcześniak, Bartłomiej Kurzok, Piotr Nowacki, Kuba Oleksak, Łukasz Mazur, Przemysław Pawełek, Paulina Christa, TeO Trąbiński, Jacek Ystad Jastrzębski, Edyta Mei, Paweł Sambor, Iron, Paweł Deptuch, Misiael, Bartłomiej Kuczyński, Marta Nieznayu, Maciej Gierszewski, Wojciech i Stefan Stefaniec...

10 komentarzy:

Edyta Bystroń pisze...

ja też :>

OTU pisze...

japingole! ale ahcja.;)

Marcin Łuczak pisze...

I ja!

Paweł Deptuch pisze...

Pdpisuję się. Poza tym oświadczam, że w życiu czegoś takiego nie robiłem ;)

Misiael pisze...

Podpisuję się wszystkimi możliwymi kończynami!

Anonimowy pisze...

Też bym się podpisała, gdybym była wydawcą ;)
Nieno, jasne.

Graphicus pisze...

Jako rysownik Kapitana Komiksa http://motywdrogi.pl/2007/08/01/nowy-szeryf-w-miescie/ trudno żebym sie pod tym nie podpisał:) Robię to więc oburącz i obunożnie:)

Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

A ja się nie podpiszę.

Równie dobrze można zrobić akcję "nie będę bił psa kijem" albo "nie będę zabijał". Nie przyłączą się do niej ludzie, którzy robią coś nie halo, a nikt z podpisanych nie jest autorytetem na tyle, żeby tych ludzi przekonać. Bo gdyby, dajmy na to, taki autor komiksów cieszył się szacunkiem i uznaniem, to szanowali by go i kupowali jego komiksy, zamiast je czytać.

Jeszcze profil na fejsie i "lubię to", będzie z tysiąc lubiących, jak znam życie. I zerowe przełożenie. Jasne, ja też mogę się pochwalić, że nie biję psa kijem i nie strzelam do ludzi, ale co z tego?

Marta Bystroń pisze...

to ja też :)

Maciej Gierszewski pisze...

ja również się podpisuję.